Het is bijna zover.....

9 april 2022 - Langenboom, Nederland

Het is bijna zover.... Alleen nog de koelkast en de watertank vullen vandaag en dan is de camper gereed.

Morgenochtend vertrekken we met onze camperbus richting het zuiden, het begin van onze camperreis door Zuid-Europa waar we zo naar hebben uitgekeken.

Wat onze eerste stop gaat worden? Geen idee, maar vermoedelijk zal het niet zo'n lange rit worden morgen. Na de hektiek van afgelopen twee weken eerst maar even een beetje bijkomen.

Ons reisplan? Tja, we hebben niets vastgelegd, maar weten welke landen we willen bezoeken, daar houdt het dan ook wel zo'n beetje op. Globaal hebben we onderstaande route in gedachten:

Via Duitsland en Oostenrijk eerst richting Slovenië. Daarna Kroatië, Montenegro, Albanië en Griekenland. Vervolgens zullen we de ferry nemen naar Italië en willen we vanuit Italië ook de eilanden Corsica en Sardinie bezoeken. Dan vermoedelijk via Zwitserland of de Franse Alpen weer terug richting huis om ergens eind september 2022 weer terug te zijn in Nederland.

We hopen dat het wederom een mooie reis gaat worden vol nieuwe avonturen en hebben er onwijs veel zin in.

Jullie kunnen ons (weer) volgen op deze reisblog. Hier zullen we onze ervaringen wederom delen.

Dennie en Sander

1. Annelies Coenen:
    9 april 2022
    Ik wens jullie een fantastisch en ook een veilig avontuur toe ! Geniet met volle teugen! Maak er iets moois van👍
  2. Ellen Van Alphen:
    Lieve Dennie en Sander,
    We reizen in gedachten weer met jullie mee!
    Geniet ervan en gezond weer terug.
  3. Wendy Bongers:
    Lieve sander en dennie
    Wat gaan we jullie missen de spelletjesavonden de gezellige klets..
    Maar die halen we daarna gewoon weer in :) jullie op naar weer een nieuw avontuur..
    Ennwij weer met aandacht luisteren naar jullie leuke verhalen..
    Een safe trip saampjes geniet ervan..
    Groetjes wendy arno en knuffel v jaedy
  4. Piet en Francis:
    9 april 2022
    Heel veel plezier,klinkt goed.
    Groetjes Piet en Francis
  5. Anita en Johan van Gelder:
    Lieve Dennie en Sander
    Wat heerlijk dat jullie weer op reis gaan, we wensen jullie hele mooie avonturen toe en Leuk dat we weer mogen meegenieten.
  6. T v d Braak:
    Lieve Sander en Dennie,
    Voor jullie veel reisplezier met de camper door Europa.
    Kan niet wachten op het eerste verslag.
    Rijvoorzichtig, geen haast, en geniet van alles wat je tegenkomt. Veel liefs, Theo.
  7. Marja Huiden:
    9 april 2022
    Héél véél plezier!!Ik kijk uit naar de verhalen!😘
  8. Renata Prinsen:
    9 april 2022
    Lieve Sander en Dennie, wat een gaaf avontuur gaan jullie weer tegemoet. Heel veel reisplezier en geniet ervan samen! Superleuk om jullie weer te volgen! Groetjes Marco en Renata
  9. Suzanne:
    9 april 2022
    Geniet, ervaar, beleef, deel en dan gezond en uitgerust, vol verhalen weer naar huis. Goede reis💕
  10. Huub,Peter:
    Lieve Heren
    Wat een avontuurlijke trip!
    Spannend maar ook erg mooi.
    De reis ziet er goed uit en gelukkig nemen jullie hier de tijd voor.
    Pas goed op jullie zelf en ga vooral genieten.
    Wij zullen jullie volgen.
    Groetjes Peter/Huub
  11. Miriam Klaassen:
    9 april 2022
    Lieve Sander en Dennie, we wensen jullie veel reisplezier!! Geniet er samen van, dikke knuffel van ons, liefs, Norbert en Miriam
  12. Bep en Theo:
    9 april 2022
    Beste mannen. Wij wensen jullie een avontuurlijke reis en zorg dat je moe terug komt dan kan je tijdens je werk weer uitrusten. Liefs Bep en Theo
  13. Harold:
    10 april 2022
    Heel veel plezier gewenst mannen. Geniet ze.
  14. Ellen Martin-ten Hoeve:
    11 april 2022
    Heel veel plezier 😘 😘 😘
  15. Stefan Rubbens:
    13 april 2022
    Veel plezier! Wat een avontuur weer. Geniet er van!
  16. Sander-Dennie:
    17 april 2022
    Dank je wel Stefan. Gaan we zeker doen. Ja joh, als reizen eenmaal in je bloed zit. We gaan er (hopelijk) weer een mooie reis van maken. Groetjes Dennie